Collectebonnen – Inzameling gaven

Tijdens de erediensten wordt er twee of soms drie keer gecollecteerd. In de dienst wordt er gemeld waarvoor de collectes zijn bestemd. Uw bijdrage voor deze doelen kunt u contant geven in de collectezak die hiervoor rondgaat. Ook is het mogelijk, wenselijk zelfs, om collectebonnen te gebruiken. Naast de collectes tijdens de dienst is er ook gelegenheid om geld te geven voor een zendingsproject via de bussen bij de uitgang.

Waarom collectebonnen?
Voor het afstorten van muntgeld moet bij de bank provisie worden betaald. Dat is per jaar een behoorlijke kostenpost voor de kerk. Om deze kosten te verlagen willen we de hoeveelheid muntgeld beperken. Een manier om dat te doen, is het gebruik van collectebonnen.

Welke collectebonnen?
Collectebonnen zijn onbeperkt geldig. Ze kunnen worden aangeschaft met de volgende waarden:

• à € 0,75 – per kaart van 20 bonnen: € 15,00 (oranje)
  • à € 1,00 – per kaart van 20 bonnen: € 20,00 (geel)
  • à € 1,50 – per kaart van 20 bonnen: € 30,00 (blauw)
  • à € 2.50 – per kaart van 20 bonnen: € 50.00 (wit)

Hoe aanschaffen?
Collectebonnen kunnen worden besteld via de webshop. Gemeenteleden niet de mogelijkheid hebben om online te bestellen, kunnen contact opnemen met Anette Benjert, 0186-693151.

De collectebonnen kunnen de hele week besteld worden tot zaterdagmorgen. Zondagmorgen liggen dan de enveloppen klaar in de hal van Rehoboth.