Jeugdvereniging -16

Ha jongens en meiden! Zin om met leeftijdsgenoten lekker te babbelen, leuke dingen te doen en ook samen na te denken over de serieuze dingen van het leven? Dan ben je bij ons aan het goede adres! Wij zijn een heel gezellige, ontspannen tienerclub voor alle jongeren van 12 t/m 15 jaar.

Een keer in de twee weken komen we op vrijdagavond bij elkaar op de zolderverdieping van Rehoboth. Wat we daar doen? Nou, samen zingen, Bijbellezen, praten over diverse thema’s, gezellig wat drinken samen, een of ander leuk of gek spel… We gaan er ook soms opuit om activiteiten buiten de deur te ondernemen zoals een dropping.

Lijkt het je leuk? Heel erg welkom! Hoe meer zielen hoe meer vreugd, de zolder is groot genoeg.

Vraag gerust eens aan een van onze tieners hoe het allemaal is op de JV.

De clubavond begint om 19:30 uur en rond 21:30 uur is het alweer afgelopen. We hopen je te zien!